۱۳۸۷ خرداد ۳, جمعه

به مناسبت 3 خرداد

آهنگ جدید ممد نبودی رو گذاشتم این کنار. می تونید ورژن قدیمی اش رو اینجا گوش کنید.

یادمون نره به کیا مدیونیم.

sms بازی به سبک شریفی

احسان بعد از ۶ ماه:
- zendei?
-ei
-to khoobi?
-hein


۱۳۸۷ خرداد ۱, چهارشنبه

دوستان قدیمی

همین هفته پیش بود. رفته بودیم خونه دو تا از دوست های قدیمی که تازه ازدواج کرده بودند. مدت ها می شد اینقدر نخندیده بودیم و شاد نبودیم. آقایون به سبک ایرانی مهمونی ها در پذیرایی نشستیم و خانوم ها در آشپزخانه، با هم گپ می زدند. این وسط چند تا بچه کم بود تا صحنه تکمیل شه. دوست های ما هم که دیر رسیدند، طبق معمول. ما هم بدون چشم روشنی تا دوستان رسیدند به کادوهای مردم زل زدیم.بیچاره تازه عروس ما هم که دیگه نای حرف زدن نداشت، از بس که تدارک دیده بودند.

شادی و آرامشی که می دیدم در این دو چهره برایم خیلی شادی آور بود. ما هم از این شادی اونها نسیبی داشتیم.

۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

monolog


احساس می کنم زندگی بدجوری داره ازم جلو می زنه. عقب موندم. مقدار زیادی از وقتم رو، بیش از آنچه باید، برای کسب دانش ها و مهارت های فردی گذرانده ام. هوچی گری و صرف وقت در روابط عامیانه، قطع کردن رابطه در مواردی که سودمند به نظر نمی رسد و ایجاد ارتباط های سودمند تر همه مهم تر از اندوخته هایی هستند که به قیمت صرف وقت زیاد و گوشه نشینی بدست می آیند. فیریکی که 7 سال خوندم یا فلسفه ای که برایش این همه وقت گذاشتم چقدر در پیشرفت می تونند کمکم کنند. اینها شاید رضایت خاطری را برای خودم به دنبال داشته ولی در روابط اجتماعی به کار نمی آیند.

۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

روزمرگی

و هزاران آیه

وبسی معجزه که در آن

غرقه شدند

وگل باغ امید و بسی خاطره

اما، به باد غفلت همه آنوده شدند و گرفته است هوا

وچه بسی راکداند آنانکه سپه سالاراند.

۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۴, شنبه

چگونه کتاب خوانی را بیشتر کنیم؟

باز هم بهار شده و نمایشگاه کتاب برپا. مسئولین شفیق دوباره به صرافت اوفتاده که چه کنیم از بهر این سرانه مطالعات. من به عنوان یک دوست توصیه می کنم لطفا جناب رئیس قوه مجریه جناب مستطاب احمدی نژاد (سایه شان بر سر این ملت مدام) مرقومه ای صادر نمایند، قیمت آن کاهش پیدا کند. شاید چون مسکن فرجی حاصل شده و قیمت این محصول فرهنگی افرایش پیدا کرده و مردم از برای گرانی آن اقدام به خرید فله ای نمایند.

در اینجا بر خود لازم می دارم تا از جناب صفار هرندی وزیر محترم ارشاد کمال تشکر را از بهر آنکه خود کتاب های مورد نیاز ما را تشخیص داده و باقی را از دسترس این مردم صلاح خود نفهم دورمی دارند. که از قدیم گفته اند با مردمان همان کنند که زیبنده ایشان است. ما که نفهمیدیم، باشد که دیگران هم نفهمند.

راستی شبستری دوستان عزیز این را بخوانید.